2 sierpnia 2014

✿ Ubrane Zabawki i Wyczarowane Kwiatki ✿

Baaardzo mylacy tytul a dlatego, iz nie moglam wymyslec nic sensownego, przyznaje,  nooo niestety, bywa czasami, ze mysli staja sie zablokowane a szczegolnie po zarwanych nocach - od tygodnia klade sie do lozia nie wczesniej jak o 3 w nocy   i zeby usnac, alez skad … sen za nic nie przychodzil, kilkakrotnie wstawalam niemozliwie zla  ….  wiec po tych kilku meczacych godz w lozku podnosilam sie tak samo jak dzis o 7 rano z bolem glowy  na pol przytomna i dobrze, ze nikt nie musial mnie ogladac booo jestem przekonana, ze wystraszylabym ludzi wygladem czarownicy z bagien, dzis czeka mnie to samo … markowanie nocne !
OK! Wracam do tematu aby pokazac co stworzylam -  podczas wlasnie takich bezsennych nocy, wydziergalam ubranka dla mojego iphona i ipada nauczona przykrym doswiadczeniem kiedy to zepsul sie mi iphone - teraz obie rzeczy beda bezpieczniejsze podczas podrozy. Lubie kolorystyke - grey ♡ jedynie czego nie znosze tooo guziki nooo ale nie znalazlam nic stosownego ….

➺  zabawki przed …


➺ juz ubrane ♡


✿ wyczarowane nocna pora  kwiatki

nie mam pomyslu jeszcze  co z nimi zrobie … ujrzalam w necie i wyczarowalam a kolorki przypadkowe




Brak komentarzy: