14 stycznia 2014

~ Tematyka Bloga … decyzja ~ ❁

Zastanawiam sie nad glowna  tematyka mojego bloga  hmmm …   bedzie trudno obrac temat gdyz sama nie wiem czy bedzie poswiecony wylacznie moim praca czy zwyczajnie zaczne opisywac takze cos z zycia codziennego booo jesli tylko moje prace to uuu bedzie dluuuga cisza poniewaz moje dzierganie chociaz sprawia mi radosc a zarazem relaksuje to jednak jest to powolny proces, niestety.
Decyzja … decyzja …

 Tak wiec postanowilam iz bedzie mix textowy - troszke o zyciu, troszke codziennosci, troszke o moich pracach a kto wie, moze i jeszcze sie skusze o pisaniu -  mysl o powrocie w miejsca ktore kocham a dokladniej o powrocie na stale do pl.
Dodam w skrocie iz pisalam wczesniej bloga ale z pewnych przyczyn nie jestem w stanie do niego powrocic - w nim wlasnie opisalam dosc duzo na temat - powrotu do pl i jesli sie mi uda to postaram sie o  krotkie wpisy wprowadzajace w temat o ile nie zmienie postanowienia … oby nie.  Mysle takze iz bede mogla pokazac wczesniejsze prace - kiedy nastana  dni gdzie pani wena mnie opusci na dlugo lub  braknie tematu :) i tym optymistycznym  wpisem zegnam sie i do nastepnego … pisania. 

Brak komentarzy: