5 kwietnia 2014

Mam MANEKINA! ♥

Wreszcie, nareszcie mam … mam MANEKINA! ♥  Od dawna nosilam sie zamiarem kupna tylko nie bylo latwe poniewaz nie moglam znalesc takiego ktory by mi odpowiadal az do momenty kiedy ujrzalam tooo  C U D O      i bylam zdecydowana aby go zamowic i  doslownie dzielil  jeden dzien od zlozenia zamowienia ale …   i tutaj zaczyna sie  ciekawa historia - znajoma  uwazala iz kaprys na  manekin ktory wybralam jest zbyt drogi booo jest drogi i, ze musze byc …  szalona! Widocznie wtedy bylam bo nic nie bylo w stanie mnie powstrzymac - pragnelam miec i prawie bym miala ale … otrzymalam sms'a od tej samej znajomej  ze zdjeciem manekina i bardzo sie zdziwilam kiedy ujrzalam cene booo nie dosc, ze mi sie spodobal to i cena byla dwa razy nizsza! wow!! Juz byl moj! 
Taraaa … przedstawiam moja Pania ♥






Brak komentarzy: