17 maja 2014

~ WALCZE z Czasem ! ~

Normalnie nie wyrabiam z mijajacym czasem - notorycznie mi go brakuje, zero czasu dla siebie, dla znajomych oraz na dzierganie ooo nieee … troszke sklamalam bo dla relaxu po ciezkim dniu zlapie za szydelko chociazby na kilka minut aby sie odprezyc ale tak naprawde nic z tego nie wychodzi poniewaz juz kilka razy zaczelam robotke … odlozylam  -  zaczelam inna … odlozylam  i tak po kilka razy az uzbierala sie  ilosc spora … kiedys napewno do nich wroce i ukoncze … kiedys,  oooby ;)
Aby juz nie lamencic booo wiosna zawitala … naaareszcie (!)  wiec nie wypada nawet, prawda?
 OK , bo zaraz zejde z tematu i ranek mnie przywita  a powinnam juz od kilku godz byc w lozeczku i zazywac snu pieknosci a tak …  rankiem bede wygladac jak czarownica z bagien,  anyway jakos przezyje …
Nooo wiec  pomyslalam aby  zaprezentowac ( wow jak ladnie zabrzmialo)  kilka szali/chust  ktore wydziergalam dosc dawno i jak sie mi wydaje warte aby sie pochwalic ,  aaaa cooo, moge …  a tak naprawde to na dowod, ze jednak kieeedys naprawde bylam zajeta, ze cos sie dzialo, ze mialam w lapkach druty i szydelko - wiekszosc dziergadelek zmienila wlascicielki - rozdalam na prezenty i nie posiadam nawet fotki, nie pomyslalam aby "uwiecznic"  aleeee to co jeszcze zostalo tooo prosze …
 ❥  chusta w slicznym w bordowym kolorze - ocieplala mnie w zimowe dni i baaaardzo ja lubie  ♥  a jeszcze bardziej polubilam "siatkowy" wzor  ktorego napewno nie zapomne gdyz mam w planie wydziergac dla siebie kilka chust w  innych kolorach.   I Love it !! ♥

❥   kolejna chusta w brazowym kolorze jest suuuper ciepla i wydziergana na prezent i wiem, ze bedzie podobnych jeszcze kilka poniewaz wzor bardzo prosty i szybko sie dzierga


Na kolejna … prezentacje zapraszam w nastepnym poscie a teraz juz Dobranoc bo wnet jutrzenka mnie przywita. 

Brak komentarzy: