28 lutego 2014

~ Ukonczona Czarnosc z Merino ~ ❁

Udalo mi sie skonczyc szal dziergany z miekkiego merino w czarnym kolorze, ogromniastych rozmiarow - na zyczenie klientki btw znajomej z pracy wiec staralam sie aby wyszedl ladnie, o moich zmaganiach z dzierganiem czarnosci pisalam    TUTAJ  a wszystko dobre co sie dobrze konczy tak wiec obie jestesmy zadowolone , a znajoma na tyle happy, ze zamowila kolejne dwa szale i postawila mnie na wysokosci zadania poniewaz ma byc na prezent, wiec musze sie sprezac i kazda wolna chwilke poswiecac na dzierganie - poradze sobie …
Moje pierwsze wieksze dzielo na zamowienie  wykonanane z czarnego merino wool


w prezencie dolaczylam kwiatuszka szydelkowego z krysztalkami swarovskiego - jest piekny! ♥   nooo to sobie poslodzilam! :)



Takze szal ktory mial byc dla mnie zmienil wlascicielke bo kiedy znajoma  go ujrzala drapla szybko … a to swiadczy tylko o tym, ze jest ladny co mnie baaardzo uradowalo i jak wspomnialam wyzej mam dwa zamowienia na takie same z mohair  & silk,  osobiscie baaardzo lubie bo wrecz uwielbiam ten rodzaj wloczki i juz zamowilam wieksza ilosc -  nieomieszkam sie pochwalic kiedy otrzymam.
Piekny szal w cranberry kolor z mohar & silk ktory bedzie zdobil inna kobiete … znowu sobie poslodzilam … ❁



Brak komentarzy: