15 marca 2014

~ Mam Wlasna Ksiazke ~ ❋

Przyznaje iz posiadam ja od dawna tylko braklo inicjatywy - coraz trudniej jest mi usiasc i napisac kilka slow a zrobic zdjatko przekracza moje sily, odkladam pisanie posta na kolejny dzien - mija dzien, drugi, tydzien a pozniej okazuje sie iz tematycznie post bedzie przedawniony wiec rezygnuje i kolo sie zamyka.
Anyway! Jak w temacie - mam ksiazke!! Oooo przymierzalam sie do jej kupna dluuugo az w koncu nastal ten przelomowy czas i prosze … jest ze mna!

         ❤ Victorian Lace Today! ❤



Sliczne zdjecia i szale wiec ksiazka  juz stala sie moja ulubiona - z wielka przyjemnoscia czytalam i ogladalam i za kazdym razem tak samo interesujaca. Zyczylabym sobie aby autorka wydala druga, podobna ksiazke - napewno dolaczylaby do mojej kolekcji.



Ponizszy szal jest moim marzeniem! bede sie przymierzac go wydziergac … jest cudny i oczarowal mnie rowniez kolorystycznie. Kiedys … bede miec!


Brak komentarzy: